Spareribs heel slecht!!

1,0 rating
1 september 2020

Spare ribs menu besteld en niet te eten. Zien er heel slecht uit, alsof ze uit de magnetron komen, taai en vieze dikke drap als marinade erop.
Tevens een friet vergeten te bezorgen.
Gebeld met Jolide, maar kunnen niet begrijpen dat iemand het slecht vindt.
Als tegoed de optie gekregen het terugsturen van de spareribs….en als zij het zelf ook slecht vinden kan ik mijn geld terugkrijgen.

brenda

Response from Cafetaria en Snackkoerier Jolide

Beste Mevrouw/Meneer,
Wanneer een klant niet tevreden is over een bestelling. Willen wij dit graag oplossen, door een nieuwe bestelling te brengen. Bij de eerste keer dat u belde, hebben wij deze keuze bij u neergelegd. Dit wilde u niet, een kwartier later belt u weer en hebben wij het zelfde voorgesteld. Als mensen niet tevreden zijn over de bestelling, willen wij graag de bestelling terug om te kijken hoe en wat er mis is gegaan. Helaas ging u hier niet mee akkoord en wilde u niet mee werken. Wij vinden dit jammer, want we willen graag dat al onze klanten lekker eten!
Met vriendelijke groet,
Jolide Snackkoerier

HEEERRRRLIIJJJJKKKK

5,0 rating
23 juli 2020

top! op tijd, warm en lekker!

Bert

Perfect en glutenvrij!

5,0 rating
8 juni 2020

Ik had een glutenvrije kroket en groentenkroket met patat. Heerlijk van genoten. Het was warm en snel bezorgd, binnen 30 minuten na bestellen. Ik zal zeker weer bestellen!

lotte

Top zaak

5,0 rating
28 februari 2020

Top zaak, heb er zelf gewerk en was echt een ervaring top baas gehad en uiteraard ook een top buurman

Jesper Seelen

1 uur en 20 minuten moeten wachten op twee frietjes en twee snacks

1,0 rating
1 februari 2020

Zowat over de honger heen

Michelle

Response from Cafetaria en Snackkoerier Jolide

Beste Michelle, wij doen ons uiterste best om de bestellingen zo snel mogelijk bij onze klanten te bezorgen. Helaas is dit vandaag bij jouw bestelling niet gelukt vanwege enorme drukte die wij hebben gehad. Onze excuses hiervoor.

Plaats hier een recensie over Jolide